Mitt i veckan

Onsdag, dagen mitt i veckan.
Vad kan man göra då? Hmm, har ju lov så kan ju i princip göra vad jag vill bara det att pengarna ska även räcka :/
Mamma och Liza lånade 100 kr var som jag får nästa vecka, och fick 500 kr av min morbror men det är ju bara i början av månaden.
Så jag får tänka ut någonting, och mina vänner svarar inte när jag ringer så antar att det blir en dag hemma.
Triskt faktiskt, ni som känner mig vet att jag inte gillar att bara vara hemma, blir så rastlös :/ usch..
Så ge gärna förslag på vad man kan göra :)

Aja igår var jag iallafall på Lollos tjej middag, hon är ju utländsk så vi åt jättegod utländsk mat igår, muuums säger jag bara! :)
Vi var omkring 16 tjejer där igår och endel kännde jag inte alls men vi hade det trevligt.
Alla satt och tjötade och sådär som tjejer gör, you know ;)
Var hemma igen vid 11 tiden, så var inte sen hem.
När jag kom hem gjorde jag ordning någonting litet att äta och kollade på Vänner.

Just nu ligger jag i sängen som vanligt och funderar på om jag ska göra ordnign frukost och kolla på Wild Child, vad tycker n? Jag tycker de låter skönt och så ska jag ju såklart få tag på någon som vill hitta på nåt :)

Vi hörs senare, puss och kram// Jenny



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill me se den filmen!!

2009-02-11 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0