Ny dag, nya möjligheter!

Ja, nu har jag vakna till liv jag med. Orkade verkligen inte gå upp imorse :/ Somnade runt halv 4 tiden och skulle gå upp halv 7, lyckat? Nej inte så värst..
Menmen, har jag har precis plattat håret och väntar på att tiden ska gå, kanske ska in och ta en dusch? Hmm

Jag ska ju iväg runt halv 3 till Mc'Dondalds på intervjun, wish me good luck :D
Jag har inte så mycket mer att berätta än att ni som inte har sett filmen Another cinderella story MÅSTE se den!
Kollade på den när jag hade vaknat, och jag som älskar att dansa älskar såklart dans filmer så se den, det är grymt bra :)
Nu ska jag inte tjata mer utan ka gå och ta en skön dusch!

Ha de så bra så hörs vi sen

Puss och kram// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0