Nytt

Ja, idag är det någonting nytt ni kommer få se ;)
Läs vidare så vet ni vad jag menar :)

Kollade ut förut och såg att det SNÖDE! Fyfan, jag vill inte, det är februari..
Jag vill ha vår så man kan gå runt med fina kläänningar och skinn jacka!
Även sommar då man kan gå runt i fina skor, klänningar, tunikor, linnen och sånt där utan att tänka på att det är kallt på morgonen när man ska gå ut och allt det där.
Tänk er själva att sitta vid stranden en sommarkväll med kompisar, lyssna på musik, äta grillad mat och ha det allmänt skoj? låter inte de hur gött som helst?
Any way, det är bar till att bita ihop och hoppas på det bästa :)

Och nu ;D Hihi, ska lägga in en bild på min klänning jag gjorde i skolan :)
Kommentera gärna och säg vad ni tycker om den, blev faktiskt rätt så nöjd :)
Längar tills årstiden man kan använda den bara, ja där kom det igen, och då tänkte jag såklart på sommaren :)

Jaja, imorgon ska jag vara tränare för Panthers (Cheerleaderlag) med Della!
Är ioförsig alltid på deras träningar men nu ska dom börja med ett stunt program :)
Skojskoj, men vi hörs väl senare och glöm inte kommentera ;)
Jag älskar att kolla in era bloggar med, kom ihåg de!

Puss och kram// Jenny



Kommentarer
Postat av: Pygmeen

heej älskling <333 Nej du har inte gått bakom ryggen på mig =) hehe Saknar deeejjj Älskar dig gumman <3333

2009-02-05 @ 08:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0