Redan mördare?

Hej på er! :)
Kom att tänka på en sak som jag läste i itdningen igår, en kille, obs POJKE, som är endast 11 år redan har mördat?
Han och hans familj bodde i något engelsk talande land.
Han blev väl arg på sin pappas flickvän som var gravid och mrdade henne?
Hur sjukt är inte det egentligen. Pojken har ju inte ens börjat leva och ändå har han mördat någon?
Visst man ska inte tro på allting som står i tidningen heller men vad är det för värld vi lever i?
Pojkar som är 12 år blir pappa, 11 åriga pojkar brjar mörda, vad kommer här näst?
Vem som kan skjuta ner fler oskyldigt folk kanske?

Nej detta är helt sjukt tycker jag. Nu för tiden vågar man ju knappt kolla sig själv bakom ryggen.
Men i vilket fall som helst så är jag ledig idag :)
Så sitter här just nu när klockan snart är kvar över 10.
Anledningen till att jag sitter här och blogar så tidigt är för att jag ska följa med Della på postkods miljonären.
Är så snäll så jag följde med henne upp klockan 9 när hon skulle äta frukost :)
Alltid roligare att vara två när man gör det.

Nej men nu måste jag börja göra ordning mig. Ska platta håret för det ser ut som en hel orkan har slått ner haha.
Puss och kram// Jenny




Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0