Roligt roligt

Haha måste bara berätta för er att jag och Della nyss var inne på hennes blogg och läste igenom den, och jag har nog aldrig skrattat så mycket! Hon kan inet hjälpa det men hennes stavfel är nog det roligaste som har hänt idag, de mindre roliga har vart att hon har tjötat på mig och sagt: PLUGGA!
Och hon har själv försökt hjälpa mig genom att säga: om du har 4 päron och äter upp 4 päron, hur måga päron har du kvar då?
Och ja, hon går barn och fritid haha.

Ska ut i helgen iallafall för att fira Rebecka som om bara några minuter fyller 18 år :) även bästa kompisar Thessa fyller 18 men hon har ju gått och skaffat sig halsfluss så det blir inget firande för henne försen nästa helg men det kommer gumman, du är inte glöm för det :)

Äsch, nu orkar jag inte skriva mer utan ska upp och ta någonting att äta med Dellert :)


Puss och kram// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0