Sista dagen på veckan

Söndag idag!
Vaknade upp hos Della och var allmänt seg..
Okej riiiktigt seg var jag faktiskt.
Vi började med att äta frukost, sen var det dags för henne att packa inför sin träning så jag tog på mig mina egna kläder och började att gå hemmåt.

Kom hem, duschade och ringde Nicke som jag skulle umgås med idag.
Så jag kom till honom vid 20 över 5 tiden kanske.
Så satt vi och tjötade och så ringde han en kompis och gissa vad vi får reda på då?
Jo, att någon (nämner inga namn) snackat skit: Igen!!
Blev helt piss off och fattar liksom inte, VARFÖR!?!?
Sen dess har det fortfarande snackats om det och ingen fattar liksom varför han/hon gör det, ingen som vinner på det?
Aja, skit samma.
Bara tanken får mig att blir ännu mer arg.

Imorgon börjar skolan igen efter en hel skön vecka.
Tagit det lugnt för det mesta men ändå haft fullt upp :)
Vad har ni själva gjort på lovet?
ja ni som hade lov denna veckan då :)

Nej, nu ska jag faktiskt ta mig något att äta och sen är det film för mig som gäller!
Hörs imorgon på er alla goa och glada!

Puss och kram// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0