Sol och värme

Hej på er!
Jag gick inte till skolan idag, känne mig fortfarande inte bra när jag vaknade.
Men har legat och tänk på en sak, det här med utomlands resor.
Behövs det verkligen för varje person att åka utomlands under sommartiden?

Jag kan inte säga att jag inte själv vart utomlands, för jag älskar det :)
Men tänk så mycket pengar man sparar på att te.x åka ut med kompisar och campa en helg, åka över till Gottland, hyra stuga, skara sommarland och en massa annat.
Sen kommer ju denna tanken: ja men tänk utomlands? Där är det alltid varmt, det är underbart att komma iväg från allting, det är avkopplande :)

Jag längtar själv tills jag och mina väner åker till Turkiet den 14 augusti, något otroligt skönt ska det bli.
Och min syster kommer andra veckan, så det är inte dumt det heller ! :)

Ska ni göra någonting speciellt under sommaren? Skriv gärna ert bästa rese mål eller vart ni alltid velat åka :)
Nu ska jag ta det lugnt, måste nog städa mitt rum också.
Hörs senare :)

Puss och kram// Jenny






Kommentarer
Postat av: sara

Åh tycker du verkligen det ? jo, jag ska nog ta och göra det, jag är lite osäker för det känns som att det är för mycket för att bara ha varit tillsammans i 1 månad,eller ?



puss

2009-02-17 @ 16:57:29
URL: http://saralesanifarid.blogg.se/
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du haft en underbar tisdag och att du kommer få en grym kväll! Ha det bäst nu.

2009-02-17 @ 17:50:09
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Sheeermiin :)

fin blogg :)

2009-02-17 @ 20:47:26
URL: http://shosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0