Söndag = Seg dag

Idag är det söndag och det är som sagt alltid sega dagar så jag och Della ska nog ha mys kväll hos henne med popcorn och coca cola och sådär :) Låter väl skönt?
Och igår bastade vi, och det var helt okej ! Hade ganska kul :)

Vi kom till Nicke vid 6 tiden och till bastun vid 7 tiden.
Vi väntade på att bastun skulle bli varm nog att unna sitta där inne så medans vi väntade lekte Patrik med vattnet haha, och även Jack som hade på sig slips, t-shirt o shorts ;) Snyggt ? haha eller inte ;D

Ja, sen när bastun var varm gick vi in och helt plötsligt säger  dom: Det här måste vi inviga och det första dom gör är att hälla öl på mig och Della, i HÅRET!
Och jag skriker: Men öl är bra för håret hahaha.
Sen sitter alla där inne och skrattar och umgås och har jätte kul :)
Tog en del kort som ni ska få se också ;)

Ja och Ferre började att retas med mig lite granna med, så jag gav honom några rivmärken men vet ni vad han gör på mig? Jo det ska jag berätta haha !
Slår mig på röven, allt vad han kan och vet ni vad som hände dagen efter? Alltså idag.
Jo, jag har tre finger avtryck kvar och det är blå märken så vänta bara Ferre ;) du ska få igen haha ..

Ja, det var nog det som hände igår men jag kanske hör av mig senare eller så imorgon :)

Puss och kram// Jenny


    

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0