Torsdag

Började dagen med att ta lite sov morgon :) Della sov även hos mig och hon var så gullig igår när hon sov, haha hon bara låg där i sin foster ställning ;D haha.

Men men, GRRRAAAATTTTIIIIIIIIIIIISSSSS till både Rebecka och Thessan som fyller hela 18 år idag :D hoppas eran dag har varit helt underbar :)
Och imorgon är det utgång för att fira Becka, Thessan får det blir näst ahelg eftersom hon går på pencelin och inte kan dricka :) Kanske inte så kul men nästa helg, då smäller det haha!

Var med på panthers träningen idag som jag är varje torsdag, tror dom börjar tycka om mig ;D (A) haha!
Jag måste erkänna att jag inte har mycket att säga så detta får allt ta och räcka.

Vi hörs imorgon :) Ska hoppa in i duschen nu =) Puss och kram// Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0