Träna ?

Jag har länge funderat på det här med att börja träna, men vad?
Har två stycken kompisar som går i Cheerleading men jag känner att det är ingenting jag själv vill hålla på med.
Dansa älskar jag att göra, men nu är det en ny termin och kan inte bara hoppa in i någon grupp sådär :/ hmm..
Jag vill börja simma också, ska försöka få min syster med mig :)

Jag och min syster pratade förut om att vi ska börja gå ut och gå, någon som är på? :)
Alltså kan tänka mig att det är väldigt skönt för kroppen och även sig själv att bara röra på sig, och jag vill ju få snygare kropp till sommaren ;) haha beach 09 (A)

Något mer man kan göra som inte kostar så mycket?
Gå ut och gå, friskis och svettis, (gillar inte gym),
Ja det finns ju olika men jag måste bara få viljan till det nu också.

Jaja, igår glömde jag förresten att lägga in dagens outfit så här får ni den istället :)





Jeans jacka: Gina tricot 299 :-
Linne: Cubus 50 kr :-
Chinos: Bikbok 99:-
Skärp: Ullared (kommer ej ihåg priset)




Kännde även för att ladda upp en bild på mitt hår som jag älskar :)
Helt äkta, inget löshår här inte ;)
Och färga håret måste jag göra snart igen ser jag, herregud färgade de ju för inte så längesedan haha!

Ha en bra dag, puss och kram// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0