Vänner är livet

Var nyss inne på Dellas blogg (dellaah.blogg.se) och läsate om att jag och hennes kusin (Thessan) betyder mest och gumman lilla, du betyder otroligt mycket och det gör även alla andra mina kompisar som står mig nära! :)

Vad hade man egentligen gjort utan sina vänner? Jag själv som är så sällskaps sjuk skulle aldrig klara av att vara ensam en hel dag.
Vännerna finns ju alltid vid ens sida, lyssnar, förstår, ger råd och ja, you name it..
Kan bara säga tack till alla som vart vid min sida vid svåra tillfällen, som verkligen gör allt för att inte jag ska må dålig o.s.v.
Tack på er mina änglar :) <3

Sitter just nu i skolan med Becka. Hade fitness förut och Becka skulle göra sitt massage prov så jag fick massage, as gött men gjorde onte eftersom jag är så stel i mina axlar, och jag har ingen aning om varför jag är det haha.

Idag ska jag och Della träffa Alex och Simon. Dom hade kommit fram till att vi skulle laga mat haha, jag och Della tillsammans i ett kök funkar inte ;D Så bli inte besvikna på oss om maten blir dålig (A) haha!
Men det kan ju bli roligt iallafall.
Aja nu ska jag logga ut här ifrån men vi hörs senare ikväll :)

Puss och kram// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0