2009-01-21

Nu har jag kommit hem ifrån skolan.
Började  med design, där vi då syr och har bestämt mig för att göra en lång t-shirt med något coolt tryck på :)
Och så hade en lektion idag om i-val.
Och jag vet inte vad jag ska ta :/
Vet inte om jag har sagt detta men har länge velat bli massör och det fanns att välja, men inte för personer som inte har passion idrott, d.v.s. boxning,fotboll m.m.
Jag ska prata med min fitness (nej, de räknas inte som idrott) lärare och se vad han säger för isåfall ska jag välja det :)
Har även bestämmt mig för att välja Personlig Försäljning, tror det kan vara bra att ha när man går i handel och ska ut i marknads livet senare :) Eller vad tycker ni?
Om ni inte förstod det där med passioner får ni en kortfattad förklaring här ;)


Vi har passioner i skolan, och mina passioner är fitness,mode och design.
Finns massa fler också men det var dom jag hade valt från första början och väldigt glad för :)


Och idag ska jag verkligen sätta fartp å plugganden så jag inte får IG, det är nog inte sådär jätte bra.
Så jag ska följa med Thessan när hon tränar sitt lag (Kittens), och samtidigt som dom tränar ska jag sitta där med papprerna sprida runt omkring mig och plugga som aldrig gjort förr haha.

Sen så längtar jag faktiskt något otroligt till fredag nästa vecka den 30/1.
När jag ska ha middagen hemma och nu vet jag vilka som kommer hit :)
Det blir jag, Della, Thessan, Lollo, Liza, Izza, Becka, Sigge och Danijela.
Hmm, trodde vi var 10 personer men verkar bara vara 9 haha men det kan bli skoj ändå med sing star för hoppnings vis, fylle låtar haha och en massa mat med dricka till ;)

Äsch, nu ska jag be mina föräldrar att skynda på med maten eftersom jag är hungrig haha..
Skriver sen igen (:

Puss och kram// Jenny



Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du sy min jacka dåå:O:O:

2009-01-21 @ 17:37:32
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2009-01-21 @ 19:52:15
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Tova

du glömmde ju mig fy vad lågt :O arne smisk

2009-02-01 @ 19:04:10
URL: http://toovaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0