Bara säga ja

Har nyligen kommit hem efter ha vart med Nicke o Patrik på bio :)
Vi såg Yes man och jag tyckte den var skit rolig, om ni inte har sett den rekommendrar jag den haha !

För er som inte vet vad den handlar han så handlar det om en kille som hade negativ inställning till allting, sen gick han med i en "klubb" och fick endast säga ja..
Liksom om han var inne på en sida som det stog t.ex. vill du köpa strumpor var han tvungen att trycka på YES haha, Ja ni fattar poängen ;)
Men jag hade det trevligt iallfall =)


Och det inlägget ni såg om skit snack? Kommer ni ihåg det?

Ja, att gå bakom ryggen är inte heller okej för min del, alla går sina egna vägar och har sina egna val och allt sånt där men det är inte okej enligt mig :/ Usch tycker inte alls om det.. Men som sagt, deras val, deras problem (om de blir några)!


Nej fyfan, nu ska jag ta o lägga mig, klockan är kvart i 12 och jag ska upp halv 7 imorgon tror jag.

Har fitness imorgon med massage för nacken, visst låter det skönt :) ?


Puss och kram// Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0