Bry dig om dig själv!

Nu för tiden verkar det som om alla tjejer, obs alla, ska vara modell smala, långt hår, mycket pengar, stoa bröst, perfekt rumpa och en massa annat för att bli accepterad.
Varför ska det vara så? Ska jag gå ner 10 kg bara för att en kille jag tycker om vill ha en smal tjej? Ska man verkligen ändra på sig själv för någon annans skull?
Hmm, jag tycker man ska bry sig om sig själv. Tycker du att du ser bra ut i storlek 40 (till exempel) så ska du inte bry dig om någon säger åt dig att du behöver gå ner eller sådär.

Hellre en tjej med kvinnliga former än någon som är helt rak och man ser nevbenen på eller?
Det är iallafall så jag tycker.

Dom flesta tjejerna nu för tiden går även efter modeller som verkar ha ett perfekt liv med många fester,killar,smink,pengar och allt det där.
Du är född som du är och ska inte behöva ändra på dig för någon annan, vill du ner i vikt,gå upp i vikt,sminka dig,använda mjukis byxor på stan så gör det.
Stå på dig! Det som inte dödar oss gör oss starkare, right?

Skriv om ni inte håller med. Men jag ville bara uttrycka mina känslor inom det området till er !
Skriv gärna era också, alltid kul att höra vad andra tycker...

Puss och kram// jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0