Dagen efter

Fyfan, kan ju säga att jag mår som jag förtjänar efter min första utgång !
Tack till alla som följde med, hade hur roligt som helst.

Vi började att sitta hemma hos mig och förfesta.
Vi åt kyckling med ris och sallad, muums !
Det var jag, Della, Thessan, Sigge, Izza, Becka, Lisa, Tova, Lollo och Sandra.
Alla följde tyvärr inte med ut sen eftersom alla inte fyllt 18 men dom fyller ju snart och då blir det party för fullt :D hihi.

Min kväll var iallafall lyckad och absolut minnesvärd.
Tack så hemskt mycket.

Nu ska jag väcka Della och så ska vi äta! Är skit hungrig :D
Så ska jag skriva senare vad som händer under denna dagen :)

Puss och kram// Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0