Djur är underliga

Har kommit fram till att djur är underliga!?
Kom hem idag och min hund låg och "vaktade" en leksak, en sån där som låter ni vet?
Mamma berättade att hon antagligen tror a

 

tt det är hennes bebis !? Hur sjukt låter inte det då?
Så jag satt och tryckte på den där leksaken och så fort hon hörde det så försökte hon ta den till sig och "vakta" den och blev ledsen.
Ja djur är underliga ibland.

Iallafall, kom hem från Nicke för en stund sen. Vi satt och kollade på Hostel part 2, helt sjuk film egentligen hahaha.
Så sa jag till Nicke att jag laddat ner Green Street Hooligans och hans kommentar var:
"Det är väl ingen film för dig, eller är de bara för du tycker han som är med i den är så j*vla snygg?"
Hahaha.
Aja, jag ska ta och kolla på tv och ta på mig sov kläderna nu (:

Men vi hörs imorgon, skriver mer då :)

Puss och kram// Jenny





Inte min hund, men det är en sån jag har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0