Droger = AANNUUSS

Sitter just nu i skolan och läste precis min kompis blogg om droger.
Varför ens börja? Vad är det som är så bra? Är det bra eller inte?
Svar på det: INTE
Det är dom som håller på med droger som är själviska, och tänker inte på vilka dom förlorar.
Har du en flick/pojkvän som håller på försök få dom att slluta, det finns inget värre än personer som droger och att det alltid kommer i första hand. fyfan sgäer jag bara.

Droger gör en självisk, det är alldrig drogerna som betyder mest.
Dom gör allting för att få tag i droger, endel lånar pengar av kompisar och då menar jag inte 50-kr utan sådär 500 och uppåt.
Och tror ni man lämnar tillbaka det? NEJ, verkligen inte.
Hur ska dom kunna få pengar utan jobb? Ska dom sälja droger? Det är ju inte lagligt och kommer att bli påkomna förr eller senare.

Har en kompis som var tillsammans med en sån här för ett tag sedan, hon hjälpte honom ett tag men sedan började han igen. Undra varför?
Det finns så mycket tankar omkring just droger, fyfan säger jag bara tycker inte de det minsta.

Men för övrigt mår jag bra, det är ju fredag idag :)
Just nu sitter jag i skolan, väntar på att våran sminklektion ska börja, o den börjar kl 1, alltås om cirka en timma!
Nä, nu ska jag ta o vara social med dom andra.

Hörs senare!
Puss och kram// Jenny



Diggar outfiten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0