Extrajobb?

jaha idag var det tisdag så ja !
Är det någon som skulle vilja några extra jobb?
Vet att man måste vara 18 år fylldap å de flesta men jag fyller 18 den 29;de (de glömmer ni inte va ;D) januari och behöver verkligen extra pengar, både för nöjen och till resan.
Så min mamma kom och sa att min granne Dani hade berättat att dom behövde extra jobb på Mc'Donalds där han jobbar så jag funderar nästan på att gå dit och lämna in mitt CV och vänta och se och hoppas på de bästa eller vad tycker ni?

Ja, som sagt idag skulle jag ha prov i Epoker egentligen, alltså typ grekiska gudar och massa sånt där som jag inte är ett dugg intresserad utav så hur tror ni de gick?
Jo, jag åkte hem :P Tänkte att jag behöver mer tid att plugga på de så jag iallafall når gränsen G :)
Så idag vet jag inte riktigt vad som händer, Thessan och Della slutar vid 5-6 tiden så jag får väl vänta och se om någon av dom hör av sig.
Annars blir de bara en hemmakväll för mig idag.

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer men jag ska lägga ut bilder sen igår som jag tog hos Nicke haha så får ni se hur "kul" man kan ha !

Ha de gött
Puss och kram// Jenny


Dagen outfit:





Ja, och här får ni bilderna från igår ! (:

 

Hahaha, ja så "kul" kan man ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0