Fundersam!

Jag måste förklara en sak för er läsare !
Jag fyller ju år den 29 januari (en torsdag) och en annan kompis fyller år 28 januari och vi har både bestämt att vi ska festa på fredagen.
Jag hade bestämt jätte länge att jag ska ha middag hemma och förfesta hemma mellan 6-10 på fredagen och för några dagar sen säger då min kompis (Lina heter hon) att hon själv ska ha fest på fredagen :/
Jag hade ju tänkt att bjuda henne, och hon vill bjuda mig.
Så nu vet jag inte hur jag ska göra?
Jag är fortfarande fundersam men har tänkt såhär;
Det är ändå min födelsedag liksom så jag vill göra det jag känner för.

Tycker ni det låter bra om jag säger till mina kompisar som vill och kan följa med ut att komma till mig så får jag ha något föra andra kompisar någon dag där efter kanske?
Aja, många tankar runt detta men nästan 100% bestämt mig, men det säger jag inte än för jag vet att två stycken av mina kompisar läser min blogg ;) Känn er träffade :D hihi.

Aja!
Idag var det ju skoan som sagt, och jag hade rätt okej idag.
Bara att jag var så otroligt trött imorse när jag vaknade upp hemma hos Della.
Och så ska vi ha prov i handel vecka 6, det är snart så måste nog ligga i nu, men ni som känner mig vet att det inte kommer gå så bra ändå haha!!

sedan var jag med Della på panthers träningen.
Della är alltså tränare för ett cheerleading lag :)
Ändå helt okej.
Därefter åkte jag hem, så tog jag en dusch, rakade benen o det var nödvändigt kan jag ju säga haha..
Sedan gjorde jag nudlar och nu ligger jag här i sängen och sova om en stund, men först är det vänner för min del :D

Aja, skriv gärna vad ni vill läsa om så jag vet (:

Puss och kram// jenny




Tänka ge er några bilder som jag tycker är fina (:


Kommentarer
Postat av: Lisa

okej jag känner mig träffad, men vem mer än jag läser din blogg ;P

2009-01-15 @ 21:45:29
URL: http://justliza.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det är hårförlägning :)

2009-01-16 @ 00:23:50
URL: http://fannylol.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag tycker att du ska bestämma själv va du vill göra på din födelsedag. Man fyller bara 18år en gång. :D Hoppas att du får det underbart gumman.

2009-01-17 @ 12:56:47
URL: http://honeyflower.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0