Get a life !!!!

Min kompis ringde från en kompis mobil o berättade att hon tidigare idag satt på spårvagnen och några killar satt bakom henne, sedan när hon gick av så var hennes mobil borta och hon antar att det är killarna för dom skickade "hot" sms där de stod: "Din jävla hora, du kommer aldrig få tillbaka din mobil".
Vad är det för fel på folk egentligen? Måste ni ta alla andras grejer för att bara ha eller för att ni inte kan skaffa det lagligt?

Åååh jag blir så arg på detta! Någon som tycker detta är schysst stil ?
Måste man gå runt med stora kejdor som allting ska sitta fast i för att det inte ska behöva bli snott och sådär?
Nä jag blir bara arg jag tänker på det!

Har bara en siska sak att säga...
Get A Life !!!!




Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Tack så mycket för din kommentar, såna värmer verkligen :) Fortsätt gärna att följa min blogg =)

2009-01-13 @ 15:15:43
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0