Helgalen dag

Ja, dagen har vart helt galen, kan bero på att jag har vart med Tova som är så jääävla rolig (ursäkta språket)
Haha, eller det är inte hon som är rolig, utan hennes röst har jag kommit fram till ;D
Aja, dagen började med att jag försov mig och missade alltså första lektionen och skulle ringa till Sigge kvart i 7 men det blev ca kvart över 8! Snacka om morgon trött!

Aja, sen hade vi då smink lektion med någon ny lärare, våran förra (som jag gillade mycket) har slutat !?
Ingen som vet varför heller....
Aja, sen mötte jag Tova på torget och vi åkte hem till mig, jag åt kyckling,ris och bearnässås (kan tyvärr inte stava till de;D)
Och sen tog vi de lugnt, åkte till Nicke, satt där och tjötade om en massa skit och sen drog jag och Tova hem till mig igen, och här ligger vi i sängen med var sin dator och käket chips ;D

Var så längesen jag träffade henne, måste göras oftare känner jag!
Men nu ska vi nog kolla på någon film och så kommer fredagen att fortsätta.

Ha de bra :)

Puss och kram// Jenny




Tova, tjejen med konstig röst hahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0