Helgen

Ja, och så var helgen slut!
Synd ;/ Vill ha mera helg :D

Fredag/Tova sover över:
Men helgen började med att jag mötte Tova på torget, stod utanför i ca en kvart och jag trodde jag skulle frysa fast haha. Men till slut såg jag henne gå av bussen och vi gick till Hemkp och köpte lite godis, popcorn och dricka för att sen åka hem till mig :)
Sen åkte vi till Nicke en stund, och Figge kom dit också haha han är lite knäpp han men såå rolig hahaha.
Sen hem till mig igen och så skulle hon såklart sova över :) 
Mysmys, tack för det darling <3
Det måste vi ju göra om, du förstår vad jag menar hahaha.


Lördag/Ferres fest:
Sen på lördagen kom Thessan hem till för mig för att göra i ordning oss för att senare åka till Nicke, och hans pappa var så snäll och skjutsade oss till Kållered, hem till Ferre som hade födelsedags fest.
Det började med att vi alla var så hungriga att vi nästan skulle dö. Men vi kunde inte äta innan Jack hade kommit så vi väntade på honom i 2 TIMMAR, och sen när han väl kom dit så skulle han inte ens äta hahahha, snacka om att vi blev piss off där ;D

Men vi åt smörgåstårta, jag som inte vanligtvis inte äter det tyckte den var otroligt god! Ni skulle smakat på den haha ;)
Sedan gick vi ner till undervårningen och började dricka och hade det skit skoj :)
Kanske inte har sagt detta men Ferre är beroende utav mitt hår tror jag, så jag ska nog raka av mig håret och ge de till honom, va tycker ni? hahaha

Ja, sedan när klockan närmade sig två kom Henke (Thessans mamma pojkvän) och hämtade mig,Della,Thessan och Nicke (:
Så kom jag och Della hem till mig, vi gjorde ordning nudlar och jag var inte hungrig hade skit ont i magen så vi gjorde odning de i onödan haha.
Sen satte på vi på Vänner (ja, vi är beroende haha) och somnade direkt, hann knappt se 5 minuter på ett avsnitt.

Så nu är det söndag och jag ligger här i sängen och Thessan och Della begav sig precis till deras träning :)
Så idag händer ingenting, ska bara ta de lugnt eftersom det är skola imorgon med.
Vi börjar klockan 10 iallafall och det är ju skönt, brukar vanligt vis börja halv annars :)

Men men, ska lägga in bilder sen igår, enjoy ;D

Puss och kram// Jenny




Kommentarer
Postat av: Liina

du hade jättefin blogg med! lust att hjälpa mig med designen? jag fattar inget sådant och ingen vill hjälpa mig .. buhu, haha! jaa, sluta röka är jäkligt svårt :( . kram!

2009-01-18 @ 17:49:33
URL: http://liinasofsweden.blogg.se/
Postat av: FEBB

Åh tack Jenny! :)



Bytte skor sen för det var iskallt ute, så jag tog mina stövlar. Lite uff menmen,hehe.. Puss!

2009-01-18 @ 18:13:29
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0