Hockey match och skit snack!

Jaa, jag kom inte så långt på mitt pluggande.
Två kompisar ringde o tjatade på att jag skulel följa med till Frölunda matchen som spelade mot Södertälje (tror jag iallafall).
Dom hade tydligen fått gratis biljetter så jag hängde på och tur var väl det, eftersom FRÖLUNDA såklart vann (A) hihi,
inget hockey fans kanske men är det något lag jag hejar på är det Frölunda och dom vann idag med 3 -1 :)
Roligt hade vi iallfall.
Och Liza, du SKKKAAAAA följa med på en IFK match i sommar, vare sig du vill eller inte ;)..







Och ja, som ni ser på rubriken står de "skit snack".
Jag hatar när folk går bakom ryggen på en.
Särskilt när man får höra från en annan person att denna personen då snackar skit bakom ryggen.
Vill du snacka skit, ja visst.. Men då ska du ta upp det med mig innan.

Hur roligt är det att umgås med personer som snackar en massa bakom ryggen som man nyligen lärt känna?
Jag nämner inga namn, men detta kan vara vem som helst.
Vad tycker ni om personer som pratar skit? Gör ni det själva, eller är ni ärliga nog att berätta det för personen?

Jag tycker de är bättre att säga de till personen så denna personen då kan ändra på sig eller?
Aah, jag har så mycket tankar runt detta och jag blir bara mer och mer irriterad på det så jag slutar skriva innan jag skriver en massa saker som inte är roligt att läsa :)

Imorgon är de ju skola igen ;/ Börjar halv 9 och ska börja tänka ut vad jag vill sy denna gången.
Vad tycker ni?
* En till klänningen
* En lång t-shirt som är skön att ha till legging
* En kjol
* Ett par shorts kanske?
Skriv gärna (:


Här får ni bilder ifrån matchen också :D



Kommentarer
Postat av: Zääta

Nej Jenny!

Det ska jag inte. Så up yors ffs! ;P

2009-01-20 @ 23:07:02
URL: http://justliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0