Ingen är perfekt

Ja, rubriken låter jag nästan tala för sig själv.
Ingen är perfekt, hur mycket man än tycker om en person brukar man alltid tänka (nu är det bara ett exempel):
"Om bara han/hon kunde sluta säga typ efter varje mening"
Eller kanske "Han/hon är perfekt i mina ögon men gillar inte att min kompis/bror/syster/flickvän/pojkvän ja, you name it ska hålla på sådär när den är med honom/henne"

Alla har vi våra dåliga sidor, endel är bättre än andra på att visa dom bara.
Har en f.d kompis som blir sur för att man inte kan träffa henne/honom (nämner inga namn) för att man själv är på akuten?
Jag menar, hur schysst är det att bryta kontakten p.g.a det?
Inga accepterat eller vad tycker ni?

Och sen att vänner före kommer pojk och flickvänner håller jag fast vid.
En pojkvän eller flickvän an försvinna men en vän kan du ha kvar heeela livet.
Det beror såklart på vad det gäller men vänner går väl ändå före? Eller är jag  helt ute och cyklar?

Jaja, nog pratat om detta!
Jag satt på Thessans träning o pluggade, det gick sådär.
Hittade inte svaren och det är sjuukt mycket att läsa igenom, värre än en bok tycker jag och jag är ingen bok människa :/

Äsch, nu ska jag lägga ner med att klaga och hoppa in i duschen så jag känner mig ltie fräschare eftersom en viss person i min familj duschade hela morgonen haha. Min syster då :P Hon kan duscha hur länge som helst. Så får väl passa på att hoppa in i duschen nu när den är ledig :D

Hörs vi inte senare så hörs vi imorgon.
Ska komma på något intressant att skriva om imorgon, lovar (:

Puss och kram// Jenny











Kommentarer
Postat av: Emmaa

haaaaaahahaha vadå hela morgonen xD

2009-01-21 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0