Kändis eller inte, what ever...




(Menar inte bara detta mot personerna på bilden)

Har ni tänkt på det någon gång, varför kända personer ska få leva bättre än många andra?
Visst endel kämpar verkligen för det men vissa som bara går omkring på gatan, ser snygga ut och är kända för sina namn/utseende och sådär!
Jag menar, tänk på alla som verkligen kämpar för att försörja sin familj på en vanlig inkomst i månaden medans andra lever på sina te.x. föräldrar när dom är runt sådär 30 år gamla.

Inget illa menat mot dom men tycker de är lite "taskigt" om man får säga så.
Undrar ibland om dom någonsin tänker på att det finns familjer/människor runt om i världen som inte alls har de bra med pengar, medans dom själva går runt och handlar kanske negellack för kanske 700 kr.
Är de rättvist enligt er?
Alla för mig är lika mycker värda, spelar ingen roll om det är en kändis, hudfärgen,läggning,handikappad och så vidare.
Men skriv gärna vad ni tycker om detta själv, alltid kul att höra andras åsikter ! :)


Puss och kram// Jenny

Kommentarer
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

håller med om det du skrivit!

2009-01-11 @ 16:45:02
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: K Y S S A R

Tack =) jag brukar egentligen inte ha passp flickis salto för jag har kunnat det i så många år :P och det värsta som hänt mig är att jag har landat på skallen haha, sen dess har jag varit feg :P



men tack för din varning ;)

2009-01-11 @ 19:19:00
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: moa

ja du har helt rätt. Har oxo tänkt på saken. Tänk om alla dom som har hur mkt pengar som helst skänkte till välgörenhet och grejer. Då hade världen nog sett helt annorlunda ut. OM alla människor på jorden fick dela på våra tillgångar. Btw din blogg är oxo fin:)

kram

2009-01-11 @ 23:02:34
URL: http://mmoooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0