Kläder, inga pengar ;/

Hej på er.
Jag har precis ätit mat, fiskpinnar med potatismor, gottgott (:
Så nu ligger jag i sängen och kollar lite i Ellos katalogen, hittade inte så mycket med lite få grejer som är fina.
Eftersom jag knappt har pengar just nu innan jag fyller år och sådär så kan jag inte beställa men det kostar ju ingenting att titta :) Eller hur?

Och idag har jag inte gjort så mycket heller faktiskt, vart i stan en stund och så.
Sen skulle vi möta Nicke haha men hans buss var försenad och vi trodde den var tidig så vi gick ;D Dumma vi är ;)
Och imorn är det dags att gå upp klockan 6,30 för skolan!
Usch jag längtar inte alls :)

Det inlägget jag skrev om min syster kommer ni ihåg det?
Iallafall, hon är ju så snäll (:
Dagen efter hon berättade det där med julbonusen kom hon hem med en skiiiit söt klänning som hon tyckte var precis i min stil (ska lägga upp bild på den, ser inte ut som på bilden men what ever ;) )

Aja, jag ska inte skriva mer utan lägga in några bilder :) Ha det så bra

Puss och kram// Jenny









Klänningen som syrran köpte :)







Bara för skojs skull kan jag lägga in min Dagens Outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0