Längtar nåt så otroligt!

Hej på er där ute :)
Jag ligger just nu i sängen och har precis städat mitt rum, och ligger och kollar på Extreme Home Makeover.
Tycker faktiskt att husen blir snygga men så överdrivet mycket saker.
Vem vill liksom ha t.ex. ett fisk rum när man är 15 år och fick de när man var runt 7-8?
Hmm, ja iofs så väljer ju barnen själva vad dom vill ha.
Eller vad tycker ni om det programmet?

Idag har jag vart i skolan, kom för sent eftersom jag är så otroligt morgon trött, finns inget värre än att gå upp tidigt på morgonen :/ Lockar inte när jag tänker på att det är skolan heller, usch..
Aja, efter skolan åkte jag in och mötte Della i stan och hon hittade ett par riktigt snygga shorts och en super snygg tröja, (fyndat gumman ;)).
Sen mötte vi Tova, och vet ni vad ? HON SKA MED TILL TURKIET :D
Vi gick in på fritidsresor där vi beställde våran resa och eftersom vi först var tre stycken som skulle åka bokade vi ett rum för 4 personer och det gick såklart att sätta in henne där :D
Men lite fusk är det ju att din resa kostar 1000 kr mindre än våran *grrr* haha
Men det kommer bli så otroligt roligt och jag lääängtar så mycket :)
Vi åker 14/8-28/8-09 :)

Ja, jag har även bestämt mig för hur jag ska göra när jag fyller mydig hihi ;)
Jag ska ha kompisar hemma på fredagen och käka middag, förfesta och så där sen ska vi dra ut :)
Dom kommer hit innan är Della,Thessan,Lisa,Sigge,Izza,Becka,Tova och kanske Lollo :)
Kommer bli skoj, ge mig gärna, väldigt gärna tips på god mat man kan görar och inte tacos, det är så uttjatat nu :)

Nej, nu ska jag kolla klart på tv;n men vi kanske hörs senare om ni vill ;)?

Puss och kram// Jenny




INNAN STÄDNINGEN!




Och efteråt ;D

Kommentarer
Postat av: dellaah

det kommer bli så hmla kul att tova ska med oss.

längtar redan som faan dit:D:D

2009-01-19 @ 23:32:59
URL: http://dellaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0