Lätt eller svårt!?

Tjenare! Kom nyligen hem ifrån Nicke, hade de ganska soft ändå. Spelade poker och sådär.
Hände inte så mycket faktiskt.
Annars har jag inte gjort någonting idag.

Och imorn ska vi till min morbror på middag men jag vet inte om jag vill :/ Det är så lång tråkigt men det var ju ändå ett tag sedan jag träffade dom, men jag träffar dom nog snart igen eftersom dom alltid brukar komma förbi runt min födelsedag och ge mig en present. Och det är ju 20 dagar kvar (A) hihi glöm inte gratta :D

Och jag har jätte ont vid näsan, fått en stor finne där haha, låter kanske ytligt men jag bryr mig inte så mycket fast den gör ont :P
Ni kan väl åtminstonde erkänna att ni tycker finnar gör ont? :) Endel iallafall haha !
Har ni några bra ursäkter man kan ta till sina föräldrar varför man inte vill gå på middagen imorgon kan ni gärna lämna någon till mig (:

Och så håller jag på att ladda ner säsong 3 av Vänner :)
Älskar dom sååå mycket, kan inte peka ut någon som är sådär speciell men om man var tvungen hade jag nog tagot Phoebe (: Hon är så rolig haha, och Ross, han är lite egen och konstig på ett positivt sätt haha.

Aja, jag ska nog kolla på klart på säsong 2 av Vänner nu ;D

Ha de bra och sov gott.

Puss och kram// Jenny




Och jag lääängtar SÅÅÅÅ mycket till Turkiet nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0