Lyckat

Hej på er (:
Idag är det söndag o vet ni vad det betyder? Att det är segt som bara den..
Men ganska gött ändå. Tycker de är ganska skönt att inte göra någonting dagen efter man har festat.
Bara ligga hemma i sängen och käka en massa onyttigheter.
Så jag ska gå iväg senare och köpa en påse godis hihi låter det inte gott :)?

Måste bara berätta om igår hihi, det var verkligen lyckat.
Tack så hemskt mycket Sigrun för att vi fick komma (L) Du är en ängel.
Det började med att jag och Izza kom till Sigge och ingen annan var där, jaja så vi väntade i kanske en timma och kan ju säga att vi höll på att dö av hunger haha, inte ätit någonting på hela dagen för att äta hos Sigrun ;)
Var skit god mat. Kyckling,ris och en massa sallad :D Mums.
Sen började alla dricka, skratta, köra öl spelet, pyramiden m.m.

Sedan när jag och Maria skulle ta tåget hittade hon inte sin mobil så vi missade den men fick ta nästa som en timma efteråt, men men det är sånt som händer :)
Så jag var hemma vid halv 3 i natt och somnade nästan direkt kan man ju säga haha..

Jaja, jag har inte lagt in bilderna på datorn än men ni får se dom senare lovar :)

Puss och kram// Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0