Magont (Igen)

Jaha, då har jag ont i magen igen då, men nu är jag inte dålig utan ni tjejer som läser förstår nog vad jag menar? hehe !
Annars har jag bara vart i skolan o ni måste ju bara se vad vi gjorde innan en lektion hahaha, dålig humor kanske men vi tyckte det var as skoj ;D

Annars händer det inte så mycket idag.
Ska kanske hem till Nicke en stund så får vi se om Della kommer förbi en stund (:
Vad ska ni göra idag då?

Kommentera gärna så jag kan gå in och kommentera och läsa er också, tycker ju det är otroligt kul att läsa andras bloggar (:

Här ska ni få se bilderna tänkte jag ;D

Ha de bra o så hörs vi säkert senare (:

Puss och kram// Jenny





HAHAHAHHAHAHA ursäkta våran dåliga humor :D

Kommentarer
Postat av: MoaSve

kul att lägga upp sådanna bilder på bloggen, det lockar ju verkligen läsare -.-

2009-01-20 @ 16:51:21
URL: http://moasve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0