Nyårs dagen

Ja, nu är nyår över ! Hade det väl helt okej igår.
Åt middag hemma hos Della med Thessan, Jessi, Liza, Nicke, Ferre,Patrik och Malin (: Trevligt, trevligt.
Sen så sjöng vi sing star, sjöng fylle låtarna :D Svarade på frågor, som Liza hade fått i julklapp ? tror jag att det var.
Sen så bar det av hem till Dadde där det var lite dramatiskt i början, p.g.a av att 3 pers grät men det var bara till ignonera :)

Så gick vi alla ut vid 12 slaget och alla sa gott nytt år till alla. Var ingen som fick en nyårs puss av mig utom Della så hon är den första jag pussade 2009 haha !
Sen gick vi in igen och hade det allmänt trevligt och sådär :)

Och idag skulle jag egentligen gå hem till Della och kolla på film och sådär, men så ringer en speciell person till henne och frågar o hon kan gå ner till torget och köpa cigg till honom och sedan kanske gå på café och tro de eller ej men hon gör de.
Hon börjar ta på sig kläder och är redo för att stra gå så jag blir så jävla irriterad så jag går innan.

Tycker inte alls om sånt, liksom att planera in någonting och sen planerar den andra saker samtidigt,
Antingen så kan man eller så kan man inte, i detta fall tyckte jag att hon Inte gå mer honom på café..

Hennes val, tycker inte om de bara..

Aja, nu ska jag fortsätta kolla på sing a long ;)

Puss och kram// Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0