Party,party!

Idag fyller världens bästa Sigrun 18 år :)
Så nu har jag precis duschat, ska strax föna håret och sådär :)
Ska möta Izabell i stan kvart över 3 för att sedan ta tåge till Sigge som bor i Lerum ;)
Vi ska vara några tjejer, förfesta och äta middag hihi.

Igår skulle jag och Della vara hos Nicke vid halv 7-7 haha men vi kom dit halv 10 p.g.a att vi kulle fixa en grej innan haha.
Jaja, vi kom dit o drack lite, och så kom Thessans pappa och hämtade oss vart i 1 så jag kom inte hem så sent :)
Jaja, nu har jag bråttom, mitt hår tar gansa så lång tid att föna eftersom jag har så tjockt hår :)
Om jag hinner, bloggar jag sen igen !

Puss och kram// Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0