Plugg och rengdag!



 
Ja juste, hem kommen ifrån skolan med tanken åt "Vart vill jag praktisera? Vad vill jag jobba med när jag gått ut skolan? Vad är mina framtids planer? Har jag gjort rätt eller fel val!?" ja en massa frågor snurrar omkring där uppe!
Och som pricken över i regnar det också ''jippi'' eller vad säger ni?

Och så en massa,massa,massa plugg :/ Prov i epoker imorgon, någon som vill ersätta min plats och göra mitt prov imorgon? (A) hehe nja, jag tänkte väl  det :P

Så nu är det bara till att sätta igång och plugga så får ni ha de så bra!

Puss och kram// Jenny









Kommentarer
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

tycker din blogg också är bra! Tumnmen upp för den!

:)

2009-01-12 @ 16:25:51
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0