Plugg

Det är så mycket plugg nu.
På fredag 23/1 ska vi ha prov i administration
fredagen 30/1 ska vi ha prov i svenska ;/
fredagen 17/2 ska vi ha prov i inköp & vatuhantering

Snacka om mycket plugg eller? usch, blir nästan stressad bara jag tänker tanken.
Så idag började det med att jag vaknade för sent (igen)!.
Så gick upp halv 9 å då började jag, lyckat eller?
men jag gick till skolan ändå för Izza var ensam :D
Tycker denna dagen är såååå seg. När klockan var halv 1 slutade vi och jag trodde klockan var mycket mer än så, iallafall halv 3 men icke sa nicke. Det var den inte!
Sen så åkte jag hem, mötte Della först i centralen och fick nyckeln av Isabelle så Della kan ha hand om träningen o hon vll ju att jag ska följa med som vanligt haha .. !

Men nu ska jag allt ta och hämta något att dricka och sådär (:
Men vi hörs sen efter Dellas träning.

Puss och kram// jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0