Pokerface? ;)

Nyligen hem kommen ifrån Nicke som vanligt ;) Satt och spelade poker, och jag vann med en straight flash (eller hur de nu stavas haha) sen så fick Thessan de med men hon har ju världens ''bästa'' pojkerface :D
Annars så hade vi de väl ganska trevligt =)

Skoj som fan hade ni när vi satt på bakongen å skrattade åt allt möjligt ;P
Såna här dåliga och helt meningslösa uppfinnigar haha som te.x. batteridriven batteri laddare, soldriven ficklampa, solglas ögon för natten och massa såna dåliga grejer haha!

Annars idag var jag inne i stan på morgonen eller ja runt 12 tiden och sen så har jag väl inte gjort så mycket mer,
ni får gärna skriva kommentarer om vad ni vill höra och sådär (: Bara att säga till!

Nu ska jag iallafall sova, klockan är ju 01,43 nu :)
Sov gott!

Puss och kram// Jenny








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0