Prov på prov på prov! ;/

En massa arbeten som ska göras, proven blir bara mer och mer.
Som jag skrev tidigare så har jag ju prov i administration, sen nästa vecka har vi prov i inköp och vatuhantering.
För er som inte vet går jag handel med inriktning fitness,mode och design.
Och det är inte så svårt men det är väldigt mycket att göra oh eftersom jag är soppas skoltrött är det inte skoj.
Äsch, bara stå ut 1½ år till sen så är det slut på skolan för min del :)

Så min dag kommer se ut såhär:
* Plugga
* Äta
Plugga
Någon som vill göra mitt prov? hihi


Idag efter skolan åkte jag in till Frölunda Torg, mötte pappsen som köpte nya skor till mig och såna där latex tights ni vet?
Länge velat ha såna men alltid när jag kollat har dom vart slut eller i för stort eller för liten storlek.
Så nu fick jag dom äntligen till slut ;D
Tänkte använda dom nästa fredag när jag ska ut (då har jag ju fyllt 18 haha)

Vad tror ni denna outfiten:
Latex tightsen,shorts och något snyggt linne till och ett par snygga stövlar :)?

Nej nu ska jag faktiskt ta och sätta fart på pluggandet.
Skriver senare igen :)

Och här får ni bilder på fyndet jag köpt idag !




Tight: Bikbok 149 kr
Stövlar: DinSko 199 kr (Rea)





Kommentarer
Postat av: ellen

snygga skor :)

2009-01-20 @ 18:35:57
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Det är min naturliga färg :)



Snygga leggings!

2009-01-20 @ 18:57:46
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0