Satsa på skolan

BHar tänkt på en sak.
Varför inte bara ge sig in med det här med skolan? Satsa högt på prov? Plugga och sådär.
Skolan är ju ändå ens framtid, ja om du nu inte vill sitta hemma med päronen hela livet o aldrig skaffa familj och sådär? Hmm..
Ja, jag vet... Jag har inte vart den bästa i skolan, gick ut 9an med 110 poäng (6 stycken ig, resten g)
När jag gick ut ettan gick jag ut med 6 VG och resten G. Så jag höjde mig lite iallafall.
Ska försöka att få bättre betyg nu faktiskt.

Var inne och pratade med idrotts läraren också eftersom att få reda på mitt betyg och vad tror ni? IG ... Blev skir sur, eftersom jag inte kan vara med så mycket men det behöver ni inte veta varför här, det bara är så!
Och sen kom jag aldrig på lektionerna eftersom inte jag var med på papprerna? Hur lätt är det att få G då?

Aja, tycker iallfall att man borde satsa på skolan så man får ett jobb som man vill ha :)

Ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt. Så vi hörs senare ;)
Puss och kram// jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0