Snällaste systern (:

Jag är så glad att jag har just min syster !
Hon had lovat mig 3000 i födelsedags present men hon förklarade för mig igår att det blivit lite strul med hennes julbonus och sådär.. Och som ni vet så ska vi ju åka på resa i augusti (:
Så istället för att ge mig 3000 kr i födelsedags present ska hon växla in 4000 kr så nu behöver jag bara få ihop 4000 själv så alting klart för min del :D wohooo !

Lääängtar nåt så otroligt tills vi ska åka, en massa sol,bad,skratt,fester,relaing,shopping,god mat och en massa till :)

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt ;D
Puss och kram// Jenny






Emma Salomonsson !

Kommentarer
Postat av: Emma

för i helvete jenny... de finns bättre bilder på mig xD hahahaha

2009-01-04 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0