Stolt över dig!

Kan berätta för er att jag och min syster har inte alltid vart bästa kompisar, fråga t.ex. Thessan ;D haha!
Men nu har vi kommit varandra närmare, mycket närmare ! Och det är jag glad för (:
Kan lugnt säga att hon är den bästa systern, även om vi inte alltid är vänner så ställer hon alltid upp för mig, kan prata med henne och sånt där som man gör för varandra!

Och kan Stolt säga grattis till dig syster som har lyckats gå ner 22 kg sen i Juli.
Du kan klara resten, bara du ligger i som du gjort (:

Och  vad har Jag gjort idag?
Mjo, jag har vart hos Nicke å så kollad vi lite på Green Street Holigans (jag vet inte om jag stavat rätt) och hade det allmänt trevligt som vanligt.
Men Nicke har fått så j*vla ont i nacken o vi vet inte varför, Hoppas iallafall att han mår bättre snart :)

Nej, nu är de dags för mig att sova eftersom jag ska upp redan 6,30 imorgon, låter inte lockande :(
men ha de gött och sov sött så hörs vi imorgon :):)

Puss och kram// Jenny



Kommentarer
Postat av: Emma

aww gullig du e ^.^

2009-01-14 @ 14:41:26
URL: http://metrobloggen.se/Salomonsson
Postat av: Becka

Bästa filmen ever! haha

2009-01-15 @ 14:53:29
URL: http://honeyflower.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0