SYSTER YSTER ÄR BÄST <3

Som sagt har vi ju beställt en resa och jag lånade 1000 kr av min syster då till handpenningen.
Och u i några dagar har min mamma sagt att Emma (min systster) behöver prata med mig angående det.
Och vet ni vad hon sa idag?
ATT HON BETALAR DET, för att jag inte fick så mycket i julklapp  behöver jag inte att betala tillbaka det till henne :D
Snacka om att jag är glaaad, och ni måste veta att min syster är den bästa systern man kan ha, vad ni är säger hihi :)

Och jag är sååå glad att du ska följa med Tova ! Kommer ju bli hur roligt som helst nu.
Guud vad jag vill ha sommar och sol (:

Nej nu ska jag kolla på Scrus och dricka min oboy :)

Puss och kram// Jenny




Här har ni min syster på bild (:


Kommentarer
Postat av: Carita

åh, vad kul! gulligt gjort av henne. puss ^-^

2009-01-19 @ 23:40:26
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0