Tråkig dag eller ?

Ja, en lördagkväll som dena har väl ändå inte kunnat bli värre?
Satt hemma efter att jag sov hemma hos Danijela igår.
Men det var ändå helt okej hos henne, vi färgade hennes hår, kollade igenom massa bilder på min dator, kollade på 2 filmer och såklart på vänner ;D

Men när vi hade åkt hem ifrån henne och jag hade kommit hem och fått duscha hände de absolut ingenting.
Blev jätte irriterad och trodde jag skulle dö så trist som jag hade :/
Sen så ringde jag Thessan och frågade vad hon gjorde, hon stor städade sitt rum.
Jag var så otroligt sugen på godis så jag hjälpte henne att stor städa hennes rum sen följde hon med mig och jag cik köpt mitt godis till slut :D jippi typ ;d haha

Sen ringde Nicke, så jag och Thessan drog till honom och nu sitter jag här och skriver lite grann :)
Det är väl det mesta som jag hänt i helgen kan jag tänka mig.
Så nu får de allt ta och vara slut på detta inlägg så jag inte tristar ut er för mycket ;D

Så ha de gott och sov sött :)

Puss och kram// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0