Trött

Tjenare!
Jag är typ nyvaken och så ligger Della bredvid mig (ja, vi är vänner...) och sover.
Jag vill sova men jag kan inte :(

Igår var ändå en skön dag. Jag gick till Thessan, sedan mötte vi upp Della,Ferre och Nicke för att gå på café :) Mysmys.
När vi satt och käkade ringde Sigge och frågade ifall hon kunda komma förbi, absolut ;D Så då kom Patrik och Sigge :)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer heller, de känns så surt att inte kunna hitta på någonting eftersom pengar alltid behövs :/ surt som fan tycker jag.
Man får ju såklart göra de bästa utav situationen men det är alltid roligare att planera tycker jag personligen (:

Nä men, jag kan skriva ett till inlägg senare, eftersom jag nu ska väcka Della och säga till henne att vi ska äta frukost ;D woho..

Puss och kram// Jenny




Gammal bild på mig och Della, från i början av sommaren 2007 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0