Vad man vill...

Det här med musik är ganska krångligt.
Tänk er själva om ni blev tvingade att lyssna på en speciell musiksort bara för att det är "inne" !?
Jag skulle fått panik.
Jag tycker man borde få lyssna på eakt det man vill, tycker du om rock, ja då ska du få lyssna på det också men inte anklaga andra som inte gillar det :/
Hört många som säger att min musiksmak är dålig, men jag bryr mig inte för det är något jag gillar :)

Även med klädstilen, man märker ganska fort på en person som lyssnar på en speciell musiksort.
T.ex. en kille som går runt med keps,häng brallor,stora dojor och storja hood tröjor med många ohch stora blänkade smycken.
Vad tänker ni på då? Själv tänker jag att killen är hiphopare !

Det här med musikstil är något man själv ska gilla (:
Eftersom jag ÄLSKAR  att dansa gillar jag mer RnB och hiphop, jag tycker inte det är så lätt att dansa till t.ex. metallica haha eller vad tycker ni ? ;)

Äsch, tycker ni får kommentera lite och säga era årikter omkring detta ! :)

Puss och kram// Jenny





Diggar reklamen med dessa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0