Var dig själv !!!

Nu är jag trött på såna personer som inte är sig själva.
Var hemma hos en kompis förut och kom in på talsämnet!
En kompis sa såhär: Jag är redan mig själv, alla andra finns redan..
Och det är så sant som sagt.
Du är du, du är unik, du ska inte behöva beteé dig på ett sätt eller liknande för att bli accepterad.
Jag vet en tjej (nämner inga namn) som jag inte sett vem hon egentligen är.
Är hon med mig och några till, är hon en sån person som är glad, skrattar, skojar o.s.v. Sen kan jag t räffa henne några dagar efter och hon är en sån person som inte pratar, är helt nere, försöker leka någon annan som hon umgås med då eller så är hon den stöddiga typen och blivit kaxig mot allt och alla, o.s.v.
Ja, ni förstår själva principen.

Varför har folk så svårt att vara sig själva för? Accepterad eller inte, det viktigaste är väl ändå att bli accepterad av sina nära och kära som familj och vänner?
Skärp till er nu förfan..

Våga vara dig själv, du kommer längst med det !


Ha det bra
Puss och kram// Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0