Baksmälla - Rekommenderas

Hejsan igen! :)
Läget? Själv mår jag bra, men är däremot lite seg :/ menmen, ska nog sova om en stund faktiskt.
Vad har ni gjort idag då? Själv vaknade jag av att Nicke ringde mig runt 12 tiden och då gick jag väl upp, och vid halv 3 tiden åker jag till honom och väntade på Della och John :).
Sen kollade vi några avsnitt av Viva la bam, kanske inte direkt min typ av serie men det var ganska kul ändå.
Och ja, sen åkte vi och hämtade ut våra biljetter till Baksmälla :D och för er som inte har sett filmen, GÖR DET :D.
Den var hysteriskt rolig, satt nog inte en enda sekund utan att förbereda mig på ett as garv!
Det hända saker hela tiden, riktigt rolig :) Rekommenderas verkligen !! :)

Efter det åkte vi hem till John igen och kollade på någonting där dom håller på med cross och grejer, skit roligt ;).
Och nu är jag hemma igen :).
Mitt hår känns som svinto så ska nog lägga in en hårinpackning.
Ska även jobba imorgon men mamma sa att jag fått med mig fel tröja hem sen i fredags, skit också.
Får hoppas på att tröjan passar det är ju ändå XS (brukar kunna ha det men på tröjorna på jobbet så är dom ganska så små i storlekarna), så vi får väl se hur det blir med det haha :)

Äsch, ska kolla på lite tv och lägga hårinpackning :)
Vi hörs när vi hörs :) PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0