BILD INLÄGG!!!!!

Var beredda på ett långt inlägg nu ;)

Först bilder ifrån när jag, Della, John, Lill Nicke, Rambo och Nicke var i Rörvik! :)


Söta Della? haha...

Haha, härig bild eller vadå?


Jag och Della :D


Nicke och Lill Nicke i sin söta snobben handduk hahaha :D


John var med :)


Haha, inte som alla andra...



Olika bilder :)


Skön oufit :)



Bilder ifrån när jag var i Nyköping!


Min packning haha


När vi stannade så byggde dom lite :) Della som topp


Någonting var skoj iaf ;D haha


Della och Issa i bilen påväg till Nyköping


En trött Della :)


Ida som topp, även den tjejen som vann Guld :)



Nyinköpta saker!!!


Klänning från H&M: 249 kr


Sitter skit snyggt på med :)


Tröjan kommer också från H&M: 249 kr



Det får räcka med bilder för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0