Blir bara mer och mer!

Vart är världen på väg? Jag märker då inte att det går åt det bättre hållet, någon annan som gör det får gärna ta och säga till.
Läste förut i tidningen att yttligare en pappa/man har haft sin familj inlåst i en lång period och lät inte sina barn gå i skolan.. Jag vet inte vad jag ska säga utom: VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VISSA MÄNNISKOR!?!?
Han kan ju inte må riktigt bra, eller?
Inte nog med att dom inte fick gå i skolan utan dom fick även kläder och mat från soptunnor? Herregud asså..
Jag förstår dom helt och hållet att dom är livrädda för denna mannen som ska föreställa deras pappa!?
Hade det vart jag skulle jag gjort vad som helst för att försöka komma därifrån, det hade blivvit svårt, absolut.. Men vad ska man göra?
Nej usch.. Jag klarade knappt av att läsa artikel.

Jaja, kom hem för en liten stund sedan efter att ha vart med Liza :)
Vi gjorde ingenting speciellt men det var skönt att bara få komma ut en stund.
Träffade henne vid Axeldahlströms Torg så gick vi och satte oss på några bänkar och pratade allmänt, gött :)
Sen knallade vi hemåt till henne och så satt vi och spelade poker, 0:an och stress :)
En skön tisdag med andra ord.

Är även ledig imorgon så man får se vad man hittar på. Blir det någorlunda väder får man allt ta och vara ute tycker jag.
Inte varje dag man har bra väder inte, men snart åker vi till Turkiet och då ska jag vara som en strandad val på stranden.
Jag och Della har ju bestämt oss för att gå upp klockan 9!? varje dag, försöka iallafall ;) Så vi är på stranden runt 10 och då ska vi ligga där till strax efter 3-4 och så poolen resten :) Hoppas på att man  blir brun och fin tills man kommer hem igen :) Låter inte det som paradiset?

Jaja, nu ska jag ta och göra någonting annat, vi hörs :)
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: laila♥

Tips ute nu på vitare tänder :)♥

2009-07-22 @ 00:46:49
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: joanna

sv: superbra! dudå? :) ska vi lägga till varann på bloglovin?

2009-07-22 @ 12:50:42
URL: http://joannakauppi.blogg.se/
Postat av: Emma

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha....kl 9 ? hahahahahah de skulle ja vilja se!! Asg

2009-07-22 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0