Dålig uppdatering

Förlåt för min usla uppdatering.. Har knappt vart hemma och när jag vart hemma har jag bara velat gå och lägga mig eftersom jag inte kännt mig bra alls.
Men det ska bli bättre :) Lovar er!
Så idag, om en timma, ska jag och mamma åka till torget occh se om jag kan hitta någonting :)
Sen ska jag vänta tills klockan går mot 17.00 för då ska jag jobba, och slutar 20.30, det är ju ob-tid på det så det är gött :)
Vad ska ni själva göra idag då?

Tänkte på det för ett tag sedan skrev en tjej och sa att hon inte kunde lägga skuggning vid ögonen, vad tycker ni om att jag ska visa er ett enkelt trick som set bra ut? Låter det som en bra idé kanske?
Kan visa för er iallafall, för dom som vill då :)
Äsch, nu ska jag upp och äta och tänkte göra ordning mig lite, men vi hörs kanske senare då :)
Puss Puss på er



En trött Jenny på väg till jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0