Död som död ?

Vart man än kollar så handlar det om M.J (Michael Jacksson).
Han är död, det är synd men måste detta hålla på i över ett år nu om hur han dog eller vem det var som dödade honom?
Get over it, vi får inte tillbaka honom till livet för det.

Inte det jag skulle skriva egentligen menmen :)
Gick till jobbet idag och tänkte nej, nu kommer det komma in en massa jobbiga killar och tjejer som spelar Gothia och då måste jag prata engelska och jag hatar det usch, men så blev det inte.. För jag kom på att det är invigningen idag :D
Snacka om lycka ;).
Jag ska iofs jobba nästan hela veckan och träffa "han", nu blev ni nyfikna men säger ingenting ;).

Visst är det skoj med hemligheter? Dom som jag känner bra vet vem jag menar men ingen annan, woho? :)
Och det blir isåfall på onsdag och jag känner att rätt mycket händer då.
Nicke ska köra hoj nånstans och då ska John och antagigen Lill Nicke med, Thessan vet jag inte, Della ska jobba och en massa andra kompisar ska upp till Smögen och festa men jag har inte pengar försen nästa vecka så det var ju synd hihi.
Och det menas med att jag inte kommer någonstans för mitt fritids kort går ut på fredag, bra timing va?

Äsch, detta blir bara tråkigare och tråkigare för varje ord som kommer så jag lägger ner nu. Ha det gött :)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0