Fredag 24/7 - 09

Hej igen!
Jag fick tag på mitt godis men blev ingen hemmakväll för det.
Blev för rastlös menmen.. :) Ni vet hur jag är ;)
Gick hem till John där Della, Nicke och Thessan var. Vi satt och kollade på bilder ifrån min bdb och skrattade hehe, vi är ju inte som någon annan ;). Senare satte vi på Baksmälla (Hang over) men då hade Thessan redan gått.
Efter en stund kom Lill Nicke och Rambo (Emelie) förbi och hade det chill. Hade inte orkat göra något mer idag ändå. Var alldeles för seg för det.

Min hosta har ju inte precis blivit bättre om man säger så. Så ligger just nu och hostar så lungorna nästan kommer upp.
Men iallafall. Vi åkte till köpcentret 421 förut och då skulle syrran kolla på skor, snäll som hon är fick jag ett par av henne :)
Har ingen bild men det kommer väl inom en snar framtid :)
Det är iallafall ett par skor som jag kommer ha mest användning för i Turkiet, ett par som sitter skönt på och är snygga ;)
Idag är det 3 veckor kvar, och detta kommer gå fort :D Längtar nåt så otroligt mycket.
Men nu ska jag ta och kolla klart på 2½ man :) Vi hörs när vi hörs :)
Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är ett par avklippta jeans! :)

2009-07-24 @ 11:08:08
URL: http://snoppattack.blogg.se/
Postat av: sanna

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=10174

Bli gärna medlem genom denna länk, så kan du tjäna poäng lätt och sedan få gratis presentkort , eller varför inte en gratis ipod,parfym,smink,underkläder m.m.? :)

2009-07-31 @ 10:42:41
URL: http://ssuzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0